Indkaldelse til generalforsamling den 22-03-2023

Generalforsamling
Onsdag den 22. marts 2023 kl. 19.00 i foreningens lokaler.

Dagsorden

1. Valg af dirigent og referent

2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år ved formanden

3. Forelæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse

4. Fastlæggelse af kontingent

5. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år

6. Behandling af indkomne forslag

7. Valg af bestyrelsesmedlemmer

8. Valg af suppleant

9. Valg af revisor og revisorsuppleant

10. Evt

Sommerferie tider

Der er sommerferie i kælderen fra 1. april til 1. oktober. Sidste skydning i kælderen bliver onsdag den 29. marts. Kælderen åbner igen først onsdag i oktober (4/10 kl 18:00)

200 m banen er åben som normalt, hele sommeren. Tilsvarende er der forsat skydning hver søndag kl 9.00 på Hanebjerg (25m pistolbane). Bemærk – kun for medlemmer med egen pistol, ammunition og høreværn. Hanebjerg kan dog være aflyst grundet andre arrangementer, så hold øje med hanebjerg-skyttecenter.dk.

Al henvendelse kan ske via hjemmesiden (mail) eller ude på 200 meter banen.

Så starter divisionsskydning på Hanebjerg

Vi skyder 1. runde på søndag og mandag, så læs lige nedenfor og sørg for at alle jeres skytter får besked.
Der er rekordtilmelding i år, der er 7 foreninger tilmeldt og det bliver skønt at se jer alle søndag eller mandag.

Alle holdene har tilmeldt sig .22 Finpistol, så alle skal møde klokken 09:45 (søndag) eller klokken 16:45 (mandag).

Når vi udfylder resultatkortene, så husk at skrive jeres skyttenummer og om I skyder med 1 eller 2 hænder.

Jer der vil skyde søndag formiddag:

På søndag starter vi klokken 10:00, så kom et kvarters tid før, så I kan hjælpe med at sætter skiver op og gøre klar.

Lidt afhængig af hvor mange der møder op på søndag, så er planen at vi får alle skyterne igennem Finpistol(.22)-programmet og Grovpistol(9mm)-programmet og så skyder vi Standardpistol-programmet.
Banekommandør søndag er Hans-Henrik Ellekær, skyttekonsulent

Jer der vil skyde mandag aften:

Mandag aften skyder vi klokken 17:00, så vær derude senest 16:45.
Også mandag skyder vi Finpistol(.22) og Grovpistol(9mm) først og slutter med Standardpistol-programmet.

Banekommandør mandag er Per C. Madsen, driftsudvalget (og Ramløse)

2. runde 29 + 30. maj:

Om 14 dage skal vi så skyde 2. runde og der mangler vi en banekommandør til mandag aften (30. maj).
Vi skal have fundet en der vil tage opgaven og jeg står naturligvis klar til at ”træne” en ny banekommandør i opgaven.

Gå i tænkeboks og overvej om ikke du har en i foreningen, der vil hjælpe?

Vi vil gerne være en værdifuld samarbejdspartner for jer. Husk, at du altid er velkommen til at booke et konsulentbesøg med mig.

Hans-Henrik Ellekær

Foreningskonsulent – Skydning

Skal du med til divisionsskydning?

Divisionsskydning minder lidt om terrænskydning. Der er 3 disipliner: 150 sek, Duel og 10 sek. Du vælger selv hvilken kaliber du skyder med.
Vi vil gerne stille med et hold på minimun 4 personer – pt. er vi tre. Vi træner på Hanebjerg søndag formiddag.

Divisionsskydning på Søndag kl 9:30

Kunne du/I være interesseret i at deltage i Divisionsskydning eller er du bare nysgerrig?
Så mød op på Hanebjerg Søndag d 10. April kl 9:30 hvor Hans Henrik fra DGI Skydning vil gøre os klogere på Divisionsskydning samt de skydeprogrammer som bruges.

Tilmelding ikke nødvendig, husk dit skytteudstyr da vi kommer til at skyde programmerne.

Ses vi?

Mvh Lars

Divisionsskydning

Så mød op på Hanebjerg Søndag d 3 April kl 10:30 hvor Hans Henrik fra DGI Skydning vil gøre os klogere på Divisionsskydning samt de skydeprogrammer som bruges.

Ses vi?

Mvh Lars

Terrænskydning

Til aftenens generalforsamling blev der fremsat forslag om at træne terrænskydning, med henblik på at deltage i konkurrencer i 2022.

Alle medlemmer er selvfølgelig velkomne og planen er at vi starter træningen på søndag d. 21/11 kl. 10.00-11.00, altså efter normal søndagstræning.

Foreningen råder over et antal terrænskiver, dem vil vi fragte til Hanebjerg, så vi kan træne på den slags skiver, som er relevante i konkurrenceøjemed.

Der er oprettet en facebookgruppe til koordinering, kommunikation og konkurrencekalender, som du kan finde her: www.facebook.com/groups/jgprt/

Kontingent opkrævning

Der er en kontigent opkrævning på vej til alle. Hvis du ikke har modtaget den indenfor de næste par uger, så kontakt kasseren på skytten1864@live.dk.

Kontingentet er som altid på kr 600,- for voksne og 300,- for børn/pensionister og kan indbetales på vores konto i Nordea Frederikssund, reg.nr.: 2403, kontonr.: 4855 607 323